enjoy reading my blog :D

I hope u'll enjoy reading my blog :D

Life Journey ,,

My photo
its starts when a girl was born in this world with a name , NUR UMAIRAH ZAHIRAH ..her life becomes a silly life after she met this person : Anas , qamarul , izzaty , eisya , aina , amira , fatinn , sys melly , firdaus(s) , adam , eiqa , jasmin , hanis , hazim , syafiq , kamal , abg isaac , abg aras , sophian , adli , kerel , adik wan , roka , daniel hafiz , abdul azim , eugene , rayyan n afif .. she does love them so damnnnn much..and pls , dun mess up wif this gurl oke♥
klau x suke my blog , u can 'blahblah' now ..

Saturday, February 4, 2012

Heyhooooo :D

Assalamualaikum! :D


Hewhew, gila lama tak update en? Haha,
Sorry gila kot sebab aku tak update sangat, sebab sekarang aku dah masuk MRSM :/
Jauh lak tu. Dekat Pekan, Pahang :O
At first, memang terkejut manusia aku bila dapat mrsm Pekan. Aku nangis kot :3 Hahaha, last-2 aku terpaksa terima juga.
Memang gentle aku cakap, aku bosan dan homesick bila duk sana. Dalam fikiran aku, aku nak balik Seremban, then sekolah dekat Kepayang je.
Orientation dia aku tak suka sangat sebab aku bukannya tumpukan sangat perhatian dekat situ.
Dalam fikiran aku.... ''ohhh rumah'' ''ohhh mama'' ''ohhh katil'' ohhh Facebook'' ''ohhh blog'' #Haha, facebook and blog tetap ada tu t-.-t
Tapi on the 5th day, baru aku rasa best :)
Boleh dikatakan aku dapat ramai kawan :O #Tapi nobody can replace my old friends :')
Diorang semua gila-2 cm aku ;) Aku dekat kelas, memang pasif gila. Cakap pun lemah lembut :3 Guna awak kita, tak guna aku kau :D
Dalam kelas aku, ada 4 makhluk Allah yang bijaksana yang memang gila-2 macam aku #masa dekat sekolah rendah dulu :P
Emir, Fitri, Izraff dengan Mizan. Fitri tu suka buat lawak sengal. Duk Damansara #orang kaya -.- 
Yang si Mizan tu pula, diorang semua panggil dia Sultan Mizan. Haha, kebetulan bapak dia pun start nama dengan Zainal. Cuma Abidin tu je ditukarkan kepada Amidin :3
Izraff Presiden homeroom aku. Handsome :P tapi blur >D Haha, tapi aku suka berkawan dengan dia. Peramah dan kelakar.
Yang Emir paling tak tahan. Hahahahahahahahahahahahahaha #gelak siap-2 xD
Camni cito eh. Masa 1 Feb haritu, birthday classmate aku (Roy Ganu), so secara tak rasmi dan tak langsung nya Emir nyanyikan lah lagu happy birthday untuk Roy.


Happy birthday to Bo,
Happy birthday to Roi(Roy),
Happy birthday to boroi,
Happy birthday Boroiiiiiii xD

Cm good-2 je Emir ni. Hahaha, ;D

Memang tipu lah kalau aku kata aku tak rindu rumah, tak rindu Somban. Mustahil!
Tapi nak buat macam mana, demi cita-2, demi keluarga, demi maruah dan negara, aku akan korban apa saja #Ececehhh >.<
Hewhew, i missyou AA #tiba-2 pula :3
K lah, tu je kot nak story. Padahal banyak lagi tapi aku dah lupa -.- Kbai, :)

p/s: Happy Belated Birthday to Nur Amira Wahida. Sorry tak dapat celebrate sama-2 kawan :( Aku sayang kau sangat-2 :* Take care 


Love you 


No comments:

Post a Comment