enjoy reading my blog :D

I hope u'll enjoy reading my blog :D

Life Journey ,,

My photo
its starts when a girl was born in this world with a name , NUR UMAIRAH ZAHIRAH ..her life becomes a silly life after she met this person : Anas , qamarul , izzaty , eisya , aina , amira , fatinn , sys melly , firdaus(s) , adam , eiqa , jasmin , hanis , hazim , syafiq , kamal , abg isaac , abg aras , sophian , adli , kerel , adik wan , roka , daniel hafiz , abdul azim , eugene , rayyan n afif .. she does love them so damnnnn much..and pls , dun mess up wif this gurl oke♥
klau x suke my blog , u can 'blahblah' now ..

Friday, December 9, 2011

Best Friends Forever ♥

Assalamualaikum and Anyeong :)
Heeee, today aku nak story about Best Friends aku ;)
Hehe, ye lahhh kan, aku asyik cerita pasal hal peribadi aku je, nak juga sekali sekala cerita pasal kawan-2 aku xD
Okay, aku tak nak tulis panjang-2 sebab bila aku tulis, aku teringat dekat kenangan-2 semua tu then dengan tak rasminya aku pun nangis :')
Hik hok, 

Kita rindu kenangan ni bersama Abdul Azim. Dia dah pindah Muar :( We'll miss you Azim

Awww, mereka-2 yang dapat 4A 1B dalam UPSR 2011 :')

Ni pula muka-2 budak 5A 2011. Ngeee~ :D

Congrats buddy ;) 

Mama-2 dan ibu kami agak over sikit, hihi. Terima kasih untuk segalanya ya, ibu Ina, Mama Liza and Mama Ain 

Aku rindu dekat semua yang ada dalam gambar tu, ;)

Jarang kitorang dapat bergambar 6 orang tahu :D
dari kiri, Amira(A), aku, Amira(W), Izzaty, Aina and Eisya

Haha, semua dapat flying colours :')
5 orang dapat 5A, 1 orang dapat 4A 1B. Good Job you guys ;)

Semua buat muka cute :P hikhok, :)


Hihihi, kitorang makan dulu sebelum nak main air and tepung :)

Masa ni, memang semua buat muka cute wehhh :3

:3

Semua dah basah lencun :D

Jeng jeng, ni lah pakwe aku. Hahaha, takde lah, dia ni bestprenggg aku je ;)

HikHok, Budak patah tangan ni dapat 5A :)

Boy Best Friend aku, Adammmmmmm :D

Buddy aku, Eugeneeeee:D

Alala, sweet kan diorang semua nih? :)

HikHok, Ifa dan Aina :D

Eisya jenguk buah hati dia, hihi, :P

tak cukup dua orang lahhh, :>

Handsome je semua, :) #Muka bapuk Arwind xD


Ye lahh, semua hot #kerel dah blur :)

Qamarul dan Zikry :)

Peaceeeeeeeeeeeeeee :3

Hahaha, Syafiq tak pandang lah pulaaaa :)

Best Gal Friends 

Ni gambar masa nak balik dari Majlis Khatam Al-Quran :)

Hihi

Gambar best friends forever 


Okayyy, itu je kot gambar. Hihi, actually ada banyak lagi, tapi malas nak upload. Sedih kot kena tinggalkan sekolah rendah. Aku akan rindu semua kawan-2 dan cikgu-2 aku dekat Sekolah Kebangsaan Wawasan, :')
Mereka lah yang ajar aku untuk jadi diri aku sendiri. Tanpa mereka, aku takkan jadi macam sekarang ni.
Banyak kenangan manis dan pahit aku lalui di sekolah Wawasan, dan aku takkan lupakan selagi aku mampu.
Thankyou kepada semua cikgu-2 Sekolah Kebangsaan Wawasan yang telah banyak membantu dan mengajar saya hingga saya berjaya mendapat 5A (Y)
Thank you juga kepada Nurul Izzaty, Nur Amira Wahida, Nurul Amira, Nur Aina Ayuni dan Eisya Umairah, Zalifah Nabiha, Mohd Qamarul Azraen, Muhammad Firdaus, Eugene Tay, Muhammad Adam, Syafiq Aidiq, Haziq Hamzah, Khairil Nadzmi, Marnie Jee Danker, Ainnur Mardhiah, Nor Fatehah, Addanial Roka, Tyrend and Tyben Raj dan ramai lagi lah (sorry tak dapat nak listkan sebab ramai) 
I LOVE YOU GUYS ALWAYS AND FOREVER. MAY ALLAH BLESS US ALL AND ALWAYS BE TOGETHER FOREVER. MUAHHHHHXXXXX :*

p/S: SORRY GAMBAR SEDIKIT DAN AKU TAK DAPAT SUSUN IKUT SUSUNAN SEBAB AKU TENGAH PENING ;)

Yang ikhlas,
Nur Umairah Zahirah  

No comments:

Post a Comment